ПРОЦЕС УЧЕЊА ЗАСНОВАН НА ИНТЕРЕСОВАЊИМА

  • Милка Ољача Филозофски факултет Универзитет у Новом Саду
  • Светлана Костовић Филозофски факултет Универзитет у Новом Саду
Кључне речи: andragoška didaktika, андрагошка дидактика, učenje, учење, interesovanja, интересовања

Сажетак

Интереси одраслих имају изузетан значај за андрагошку дидактику. Заинтересованост за садржаје учења, предавања, дискусије, или читање књиге, покреће спонтану, ненамерну пажњу, која не тражи од одраслог онај напор који је нужан код намерне пажње. Штеди дакле енергију одраслог, који обично у моменту почетка учења, има већ иза себе много сати професионалног рада и нормално је да не располаже таквом енергијом коју има одморан човек. Захваљујући томе интересовање му допушта да дуже учествује с пажњом у процесу учења, или у образовном раду.

Преузимања

Нема података
Објављено
11. 12. 2013.
Bрој часописа
Секција
Педагогија