ISTRAŽIVAČKE VEŠTINE I STRATEGIJE STUDENATA ENGLESKOG JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI: KVALITATIVNA ANALIZA

Главни садржај чланка

Biljana Radić Bojanić

Сажетак

Jedan od prvih koraka u pisanju akademskog teksta, sem formulacije istraživačkog pitanja, svakako jeste pretraživanje literature i nalaženje relevantnih izvora informacija koje će pisac naučnog teksta koristiti kao osnov novog istraživanja. Ovo je jedna od najneophodnijih veština u oblasti akademskog pisanja, naročito u dvadeset prvom veku, kada je na internetu dostupno toliko informacija da dolazi do prezasićenja, ali i svojevrsne nemogućnosti da se sa sigurnošću odabere dobar, relevantan i pouzdan izvor. Ovaj rad se upravo bavi problemom istraživačkih veština studenata, a zasnovan je na analizi sadržaja 73 izveštaja studenata četvrte godine Engleskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu. Oslanjajući se na kvalitativni pristup studentskoj naraciji, rad će pokušati da utvrdi sa kojim se problemima studenti sreću prilikom procesa istraživanja za projekat na predmetu Engleski jezik 9, koje strategije koriste prilikom istraživanja, kao i koja su moguća rešenja za datu situaciju.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Radić Bojanić, B. (2012). ISTRAŽIVAČKE VEŠTINE I STRATEGIJE STUDENATA ENGLESKOG JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI: KVALITATIVNA ANALIZA. Годишњак Филозофског факултета у Новом Саду, 37(2), 201–215. преузето од https://godisnjak.ff.uns.ac.rs/index.php/gff/article/view/229
Bрој часописа
Секција
Српски језик и лингвистика