ПРОЦЕС УЧЕЊА ЗАСНОВАН НА ИНТЕРЕСОВАЊИМА
Главни садржај чланка
Сажетак
Интереси одраслих имају изузетан значај за андрагошку дидактику. Заинтересованост за садржаје учења, предавања, дискусије, или читање књиге, покреће спонтану, ненамерну пажњу, која не тражи од одраслог онај напор који је нужан код намерне пажње. Штеди дакле енергију одраслог, који обично у моменту почетка учења, има већ иза себе много сати професионалног рада и нормално је да не располаже таквом енергијом коју има одморан човек. Захваљујући томе интересовање му допушта да дуже учествује с пажњом у процесу учења, или у образовном раду.
Downloads
Download data is not yet available.
Детаљи чланка
Како цитирати
Ољача, М., & Костовић, С. (2013). ПРОЦЕС УЧЕЊА ЗАСНОВАН НА ИНТЕРЕСОВАЊИМА. Годишњак Филозофског факултета у Новом Саду, 38(2), 69–78. преузето од https://godisnjak.ff.uns.ac.rs/index.php/gff/article/view/827
Bрој часописа
Секција
Педагогија