IZOSTANAK POLITIČARKI U PLAĆENOM OGLAŠAVANJU, PREDIZBORNI TV SPOT, SRBIJA 2012. I 2014
Главни садржај чланка
Сажетак
Cilj rada je da dekonstruiše strategije političkih partija iz rodne perspective u odnosu natelevizijsko predizborno političko plaćeno oglašavanje u kampanjama 2012. i 2014. u Srbiji.Cilj je takođe da se analizira lično iskustvo političarki da bi se na nov i drugačiji način analizirale prakse i strategije partija u odnosu na vidljivost kandidatkinja u vreme predizborne kampanjeu medijima. Metode korišćene u istraživanju su: kritička analiza medijskog diskursa(jedinica analize je tv spot u celini, verbalna, vizuelna i zvučna komponenta), komparativnametoda i životne priče kandidatkinja. Osnovna hipoteza je da bez obzira na to što su, shodnozakonskim odredbama, na kandidatskim listama, u oba analizirana izborna ciklusa, ženezauzimale svako treće mesto – one su podzastupljene u plaćenom političkom medijskom reklamiranju(TV spotu). Osnovni rezultat je da su medijske plaćene kampanje bile maskulinizirane.U fokusu je samo partijski lider. Kandidatkinje su podzastupljene u oba posmatranaperioda. Partije nisu rodno senzibilisane kada je reč o političkom plaćenom oglašavanju uvreme predizborne kampanje.
Downloads
Download data is not yet available.
Детаљи чланка
Како цитирати
Valić Nedeljković, D. (2014). IZOSTANAK POLITIČARKI U PLAĆENOM OGLAŠAVANJU, PREDIZBORNI TV SPOT, SRBIJA 2012. I 2014. Годишњак Филозофског факултета у Новом Саду, 39(1), 151–168. преузето од https://godisnjak.ff.uns.ac.rs/index.php/gff/article/view/951
Bрој часописа
Секција
Медијске студије