EVALUACIJA EVALUACIJE NA VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA
Главни садржај чланка
Сажетак
Evaluacija na visokoškolskim ustanovama predstavlja složen proces koji treba da obuhvatisve dimenzije procesa vaspitanja i obrazovanja i sve njegove faze, i to sa stanovišta studenta,profesora, uslova procesa učenja, kvaliteta rada ustanove i karakteristika njenih interakcijasa društvenim okruženjem.U radu se najpre analiziraju metodološke premise pedagoškihevaluativnih istrađživanja, kao specifičnih, dinamičnih i kompleksnih empirijskih istraživanja.Ova istraživanja moraju imati validnu teorijsku osnovu, i moraju ih orgnaizovati oni, kojiposeduju relevantno pedagoško-metodološko obrazovanje.Polazeći od toga, da je kvalitetnaevaluacija fundamentalni proces na osnovu kojeg se može procenjivati kvalitet obrazovanjai kreirati strategija njegovog unapređivanja na univerzitetskom nivou, problem istraživanjačiji se nalazi analiziraju u ovom radu, je utvrđivanje karakteristika evaluacije na visokoškolskimustanovama i njena funkcionalnost.
Downloads
Download data is not yet available.
Детаљи чланка
Како цитирати
Oljača, M., & Kostović, S. (2014). EVALUACIJA EVALUACIJE NA VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA. Годишњак Филозофског факултета у Новом Саду, 39(1), 125–134. преузето од https://godisnjak.ff.uns.ac.rs/index.php/gff/article/view/949
Bрој часописа
Секција
Педагогија